Överlämning de luxe!

Idag var det heldag med avgående språkrören Maria och Jakop – först på partikansliet och sedan riksdagskansliet. Otroligt intensivt och otroligt bra! Känns som de ger oss överlämningen de laddat för att ge oss i tre år och som de önskar att de fått. Kan inte låta bli att undra vad vi kommer att kunna lämna över efter vår tid…

Är också så himla inspirerad av att få arbeta med människor som dem jag träffade idag. Mehmed Kaplan tog emot oss med världens största leende, ett skutt och en luden groda under armen och Peter Eriksson var lika trevlig och gav oss sitt nummer med ett stort varmt leende och uppmaningen om att hojta före vi går ut och kritiserar MP offentligt. Alldeles nyss hittade jag ett grattismail från Fridolin och min känsla är att det kommer att bli hur roligt som helst, även om det blir hårt slit, med människor omkring mig som dem!

Nu skall jag börja skissa på min första artikel och ikväll blir det nytt mingel med hållbarhetsentreprenörer.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

