Feber och Collaborative Consumption

Vaknade med feber. Så himla typiskt. Imorgon skall jag ta pressbilder i sidenblus ute i snödrivorna. Bestämde mig för att att stanna hemma, gick ner för att slänga in en tvätt och under tiden återfann jag denna enastående föreläsning om Collective Consumption.

Jag skall göra politiska poänger på den när jag tillfrisknat. Idag skall jag fixa bloggen, börja skissa på kommunikationsstrategi och, om huvudet tillåter, min första debattartikel.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Feber och Collaborative Consumption

  1. Vidar skriver:

    Ahaha sååå bra! 😀
    Det är ju lite pinsamt när jag snackat med så mycket inrotade MP medlemmar som blir jätte rädda när man nämner att det ekonomiska systemet måsta ändras (framförallt kapitalismens förutsättningar & rent ut sagt omöjliga idioti), tills jag träffade en som varit med partiet från början som berättade att det var riktningen partiet tydligen hade då. Det är ju bara självklart när man snackar miljö känns det som haha! Men jag blev så paff bara när folk nära min egen generation reagerade så skrajset. Det är som du säger: val gjorda på rädsla hellre än mod. Dags att skaka upp lite rökmåln 😉 rock on! //Vidar

Kommentera

