Att brinna utan att brinna upp – så gick det sedan

Tack snälla alla ni som delat förra blogginlägget! Redan igår var det läsarrekord på 200 visningar men idag är vi uppe i 1175!

Det var verkligen inte meningen. Skrev rakt upp och ner i adrenalinruset för att jag behövde få ur mig det och valde att lägga upp det utan korrning när jag blev utkörd från fiket som stängde. När jag fattade vad som hänt fick jag först rejält med ont i magen över att kanske ha femtioelva stavfel eller kanske glömt att ens skriva klart meningarna och sedan mig ett rejält gott skratt över hela situationen!

Men ärligt talat är det få ämnen som jag egentligen vill att vi skall ta tag i så mycket som det här och allra gladast har jag blivit med alla som länkat och föreslår olika konkreta åtgärder och initiativ!  Jag ser verkligen fram emot fortsättningen och mer än något annat efter att vi skall hjälpa varandra att ta hand om oss själva.

Ni har redan hjälpt mig att få en helt annan känsla inför att göra det denna gång men också i framtiden. Tack!

Har också fått tips om att http://duktighet.se/ skall ha en massa bra på ämnet och att jag skall läsa Koppla av, prestationsprinsessa – du duger som DN publicerat.

Det kanske jag gör också. En annan vecka.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

