Hur skall rebeckacarlsson.com vara?

Hej vänner! Nu vill jag har er input igen! Det är som så att om allt går som det skall så får jag alldeles snart en alldeles sprillans ny blogg med sprillans ny design och på sprillans nya adressen rebeckacarlsson.com väldigt snart. För att få inspiration har jag lusläst alla möjliga bloggar men är helt övertygad om att jag missat en massa bra. Därför undrar jag om ni vill hjälpa mig? Vilka bloggar tycker ni är allra bäst? Och vad skulle ni vilja läsa om på min blogg? Och hur? Skriv det jättegärna som en kommentar eller maila på rebecka@mp.se. Och om du ens funderar på om du är illustratör och sugen på att göra fina illustrationer till headern så vill jag ännu hellre att du hör av dig! Nattinatti!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Hur skall rebeckacarlsson.com vara?

  1. agnes skriver:

    Jag gillar http://elsa.elle.se/ och http://rodeo.net/niotillfem/ och http://blogg.resume.se/nina-akestam/?id=&epslanguage=sv jag gillar dem två första bloggarna för att de har så många fina bilder och att man får följa elsas och sandras vardagar, och att de skriver på ett väldigt fint och personligt sätt. Jag gillar den tredje bloggen, Nina Åkestams blogg, för att hon behandlar viktiga frågor på ett lättläst sätt, samt att hon har ett roligt yrke och det är kul att få läsa om hennes arbete. Jag tror att din blogg skulle vara bra (inte för att den inte är bra redan) om du skriver både om vanliga vardagsgrejer och korta men konkreta inlägg om intressanta och viktiga frågor. Bilder gör alltid att saker blir roligare. Vem ska bloggen vända sig till? Och sedan är jul hela lay out-biten jätteviktig. Lycka till! 🙂

Kommentera

