Här är mina helt nya videobloggar direkt från demonstrationerna på Tahrirtorget idag!

Det har varit en helt enorm dag idag på Tahrirtorget!

Har fått upp två filmer på Youtube:

Och här är min videoblogg där jag berättar om läget och om varför jag tycker att det är så viktigt att Sverige och andra länder fortsätter att sätta press och göra vad vi kan för demokratiutvecklingen här.

Och här ser du en syn att sent glömma! Vad krävs för att väcka engagemang som det här i Sverige?

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Här är mina helt nya videobloggar direkt från demonstrationerna på Tahrirtorget idag!

  1. Ping: Egyptiska revolutionen 1 år! | Rebecka Carlsson

Kommentera

