Fortsatt ensidigt på partiledarfronten i svensk politik

Jag har ett jätteroligt inlägg på G om delat ledarskap mellan mig och Björn under första året som jag så himla gärna hade velat dra ut idag när Vänsterpartiet bestämde sig för att ändå inte införa delat ledarskap när det hade chansen. Himla korkat tycker jag för det är bland det bästa jag varit med om och jag kommer aldrig ta en enda VD:position i framtiden om de inte går med på att anställa en VD till. Åsa däremot har hunnit blogga om saken och om du inte redan följer hennes blogg noga tycker jag verkligen att du skall göra det för även om jag såklart är väldans partisk så är den väldans bra!

Åsas inlägg om delat ledarskap: Fortsatt ensidigt på partiledarfronten i svensk politik

Åsas blogg: http://www.asaromson.se

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

