(Nu tillsatt!) SÖKES! Praktiserande researcher till bok om nya välfärdsmått

(Redan idag kunde uppdraget tillsättas. Om du sitter på mycket kompetens inom ämnet och vill bidra får du ändå väldigt gärna höra av dig!)

Jag ligger i startgroparna för att börja skriva världens första bok som presenterar alternativen till BNP på ett intresseväckande, lättillgängligt och attraktivt sätt. Efter mycket god feedback från flera förläggare börjar jag nu skriva för fullt.

Som praktiserande researcher hjälper du till med efterforskning kring framväxten av BNP på välfärdsmått liksom tillväxtkritiken. Den allra största tonvikten kommer dock att ligga på att researcha alla de alternativ till BNP som finns. I boken skall jag också sätta ner foten i vad jag anser att BNP skall ersättas med och du får gärna vara ett bollplank i denna process. Du blir också en del i ett team med ett tiotal ideellt arbetande personer som är experter på sina respektive områden.

Praktiken bör inledas snarast och kan läggas upp enligt överenskommelse, antingen på heltid eller deltid i 1-3 månader. Efter avslutad praktik kommer du att vara en av de kunnigaste på nischen, tackas självklart av ordentligt i boken och kan använda mig för rekommendationer och som referens.

Är du den jag söker? Ring mig omgående i så fall på 0707 36 39 62 och skicka ett sms om jag inte kan svara just då så ringer jag tillbaka så snart jag kan!

Sprid gärna detta i era nätverk! Tror att det kommer att bli en både väldigt rolig process och ett banbrytande resultat att vara stolt över.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

