OMVALD!

Jag och Björn Lindgren är omvalda som språkrör för Grön Ungdom! Jag är så oerhört tacksam – för förtroendet och allt stöd – under hela året som gått och nu inför framtiden. Det finns ingenting jag vill göra hellre och jag lovar att göra mitt yttersta! Och om det var stort att bli vald förra året känns det ännu större att bli omvald och få förnyat förtroende nu! Detta år kommer att bli bäst! Känner det på mig!

Och bara att få vara dagens icke-nyhet! : )

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

