Jag är nominerad till framtidens kvinnliga ledare 2012

Jag har nominerats till framtidens kvinnliga ledare 2012. Sitter just nu och gör en skriftlig intervju inför lanseringen 10 maj. Är hedrad såklart om än lite konfunderad över när jag skall komma till en punkt där jag erkänns som ledare idag och inte bara av framtiden. Är Annie Lööf också framtidens ledare t.ex. bara för att hon är ung? Men som sagt, samtidigt hedrad. Fick en fet logga att t.ex. lägga på min blogg också så då gör jag det. Såhär fin är den. 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Jag är nominerad till framtidens kvinnliga ledare 2012

  1. Evigheten skriver:

    När din timme är mer värd än min har du en anledning
    att försvara dit övervärde med vapen och jag en anledning att
    erövra detta övervärde med vapen.

    Lycka till med att rätta ut rättvisan.

    Med vänlig hälsning Evigheten

Kommentera

