Berättar om människorna bakom egyptiska revolutionen i Borlänge ikväll

Sitter på tåget till Borlänge. Skall snacka om arabiska våren och speciellt om människorna bakom egyptiska revolutionen. Och så blir det visning av filmen som jag och Love gjorde där. Kom till Peace and Love café kl 18.30 om du är i trakten. Känner på mig att det kommer att bli en bra kväll! 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Berättar om människorna bakom egyptiska revolutionen i Borlänge ikväll

  1. Annika Ekenberg skriver:

    Jag var där och lyssnade 19 april på café Peace & Love. Ditt engagemang ger hopp om utvecklingen i världen – och gör mig hungrig på att även jag, engagera mig mera. Tack! En eloge till översättningen i filmen av de intervjuer som gavs – den var ordagrann, alltså helt äkta och sanningsenlig. Vackert!

    • rebeckacarlsson skriver:

      Hej Annika!
      Tusen tack för de orden!
      Det var verkligen fint att vara i Borlänge och jag uppskattade samtalet som blev väldigt mycket. Lovar att texta alla framtida filmer på det sättet också! Hoppas att vi ses igen! Bästa hälsningar! / Rebecka

Kommentera

