Länk till mitt språkrörstal på Bambuser

Har bara några minuter batteritid kvar men här är länken till de tal jag och Björn just höll på Miljöpartiets kongress. Är så tacksam för allt stöd jag fått idag att jag har svårt att beskriva det. Tack!

http://bambuser.com/v/2680468

(Mitt och Björns tal är i samma fil så först är Björns tal och sedan kommer mitt.)

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Länk till mitt språkrörstal på Bambuser

  1. Hanna Lidström skriver:

    <3. Ses snart ajt?

    • rebeckacarlsson skriver:

      ❤ Ja, jag vill ses snart, smida fler planer och börja sätta några i verket. Känns som vi är inne på något som engagerar många och att vi egentligen inte har något att vänta på. Berättar mer när vi ses! Kram! / Rebecka

Kommentera

