Bästa starten på en Almedalsvecka

Bästa starten på en Almedalsvecka alltså! Seglade till Visby från Stockholm med bästa gänget. Solade på däck, sov 18 timmar på raken och lärde mig styra en 40-fotare i kuling.

Efter det har jag, Björn, Hanna och Joachim som båda kommer att hjälpa mig och Björn som språkrörssekreterare under veckan gått igenom alla kommande seminarier. Det är en sjukt intensiv vecka på ingång men också väldigt lyxig då jag i år nästan bra har debatter och seminarier om mina expertområden.

Mitt i allt gick jag och Hanna en promenad längs stranden och satte oss på en stenpir och gick igenom förhoppningar och farhågor inför veckan. Solen gick ner och allt färgades orange och rosa. En fyrmastare passerade mitt framför solen som den gick ner och det kändes helt klart att det här kommer att bli en väldigt bra vecka! Följ mig här på bloggen om ni vill, på facebook och twitter! Kärlek och respekt!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

