Mitt Almedalsschema 2012 (levande dokument)

Här kommer jag att löpande uppdatera vad jag deltar på under Almedalsveckan. Riktigt lyxiga seminarier måste jag säga! Jag behöver däcka nu inför morgondagen men ni får måndagens seminarier nu så länge i alla fall!

Måndag:
09:50 – 10:40
Kan ett tjänstesamhälle göra tillväxt hållbart?
Högskolan Gotland
Med bl.a. Carl Schlyter, Anders Wijkman och mig

 

11:00-11:30

Intervju med MUF för websändning

 

12:30-13:30

Istället för BNP – Hur mäter vi välfärd?

Högskolan Gotland

Med bl.a. Per Bolund

 

13:30-15:00

Visionen för den hållbara staden 2030 – hur ser den ut?

Högskolan Gotland

Med anledning av att en bok på samma tema lanseras där jag skrivit ett kapitel

 

15:00-16:30

Mer än snabba stålar – ett annat sätt att se på vinst och företagande

Odd Fellows lokal, Nunnegränd 4 (nära stora torget)

Med anledning av att en bok om kooperation lanseras av Sektor 3 som jag också skrivit ett kapitel i

 

18.00-19:00

Bar Grön

Stora Scenen

Före Åsa Romsons tal bjuder MP på grön talkshow och jag skall delta med bl.a. Timbuktu. Detta får du bara inte missa!

 

19:00

På vår båt

Hemma hos-reportage med Makthavare.se

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

