KEEP ME BUSY!

De senaste dagarna har det ramlat in ett helt gäng roliga inbjudningar inför hösten – mitt första TED-talk, uppstickartalkshow för 2000 elever i Botkyrka, föreläsning om grön ekonomi på Linköpings universitet, en tredagarsutbildning om hållbar konsumtion på Globsol, hållbarhetsföreläsning för KFUK-KFUM Scoutförbund, föreläsningar för lokalavdelningar i Grön Ungdom, föreläsning om mentorskap, eventuellt tillsammans med Maria Wetterstrand, för Hållbart mentoskap-programmet…

Än finns det dock många obokade dagar kvar i kalendern och jag skulle helst av allt vilja ha en sådan där tok-extern höst och åka runt och prata och samtala mest hela tiden fram till jul.

Tveka därför inte att bjuda in mig om du vill! Och är du tveksam över om jag är rätt kvinna för uppdraget är det bara att du ringer så bollar vi.

Jag nås på telefon 0707-363962 eller mail rebecka@mp.se.

Några av er har också efterfrågat ett kalendarium med alla mina inbokade föreläsningar m.m. och en regnig dag som denna tyckte jag att det passade alldeles utmärkt att pilla ihop ett sådant så nu hittar du det här:

https://rebeckacarlsson.wordpress.com/kalender/

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

