Några bilder från FuturePerfect

För en dryg vecka sedan deltog jag på eminenta hållbar utvecklings-festivalen FuturePerfect. Dem är så himla bra på att göra hållbar utveckling på ett inspirerande, attraktivt och lustfyllt sätt. Paneler med inspirerande deltagare varvas med samtal, konserter, yoga och annat kreativt. Här är lite bilder från panelerna jag deltog i. Tyvärr har jag nästan inga bilder från resten men kolla runt på deras hemsida för att inspireras: http://2012.futureperfect.se/

Policy/Nature

Med min favorit Johan Rockström från Stockholm Resilience Center, Mikael Karlsson, Svenska Naturskyddsföreningen, Helena Leander som är riksdagsledamot för MP, mig med flera…Lorentz tog den här fina bilden. Tack så mycket för den!

Communications Beyond Greenwash/Measuring What Matters

Med Hanna Hallin, Sektor 3, Anna Emmelin, Albaeco m.fl.

Och inspirerande samtal:

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

