19 gig på 17 dagar. Nytt rekord!

Jag bad er boka in mig till paneler och föreläsningar och banne mig att ni har gjort det bra! Nu har jag 19 gig på 17 dagar med start i helgen. Det måste vara någon form av personligt rekord. Här är hela listan.  Resten av hösten finns fortfarande dagar kvar. Först till kvarn! Här på bloggen har jag nu också gjort en särskild flik med namnet Kalender där jag samlar alla mina inbokningar så att du kan se när jag kommer till just dina hoods. Vi ses! : )

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

