På turné!

Jag är på turné och här är väskan som är mitt vardagsrum just nu. I den finns allt jag behöver: dator, den livsviktiga adaptern från mac till projektor som räddat många föreläsningar, två klänningar, ballerinaskor, tandborste, kamera, dagbok och post it´s.

Jag tänkte tidigare i somras att det vore nice att åka på språkrörsturné och föreläsa för fulla muggar runtom i hela landet och nu upptäcker jag att jag blivit så inbokad att jag är det.

Grönt Forum i Falun, Grön Ungdom i Västerås, Uppstickartalkshow i Tullinge, Tumba och Hallunda, bokrelease vid Slussen och Globsol på Hanasaari i Finland. Allt detta hörde förra 1,5 underbara veckan till.

Just nu har jag lämnat Finlandsbåten och sitter på tåget till Göteborg.

Under kommande två veckorna väntar föreläsningar för Grön Ungdom i Göteborg, Utrikespolitiska föreningen i Linköping, Hållbart mentorskap på Ulriksdals slott, KFUK-KFUM i Stockholm, Uppsala Universitet, panel under Entreprenörsdagarna med V:s partiledare Jonas Sjöstedt, Föreläsning för Grön Ungdom och MP i Östersund, mellanlandning i Stockholm för släpp av MP:s välfärdsindikatorer i samband med höstbudgeten, kommun- och landstingsdagar i Linköping och sist men inte minst föreläsning för Liberala Ungdomsförbundet – LUF.

Och veckan efter det håller jag bl.a. mitt första TED-talk och en heldagsutbildning i Norrköping…

Under fliken ”kalender” hittar du alla höstens inbokningar! Hoppas vi ses!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

