Debut som omslagsflicka – på allkristen veckotidning

Nu gör jag debut som omslagsflicka – på allkristna veckotidningen Inblick! Väldigt roligt! Svarade snällt skriftligt på alla frågor för några veckor sedan när de damp ner i mailboxen men hade ingen aning om att de skulle göra ett omslagsreportage av det. Blev därför glatt överraskad när jag fick dessa bilder MMS:ade till mig i sjuksängen från Nadja. Skall se om jag kan få tag på numret och ta bättre bilder på själva intervjun så ni lättare kan läsa den också. Tills vidare får ni fantisera ihop bitarna där det nu är dimmigt. 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Debut som omslagsflicka – på allkristen veckotidning

  1. M.Sagnell skriver:

    Så sant, jag brukar säga att det är alldeles för likt en fabrik och papppersarbete. Var är tiden och pedagogiken och de magiska idéerna?

  2. Micael Grenholm skriver:

    Nice! Inblick är för övrigt en fantastiskt bra tidning, rekommenderas varmt! Se till exempel http://www.inblick.se/Default.aspx?ID=9&PID=63&Action=1&NewsId=929

Kommentera

