Feberfrossor och framtidsdrömmar

Framtidsdrömmar och feberfrossa

Feberfrossor och framtidsdrömmar blandas hej vilt här hemma i sängen ikväll.

Idag skulle jag ha föreläst om retorik för Grön Ungdom region Öst men helkroppsinfluensan som slog till med full kraft i torsdags har fortfarande inte släppt sitt grepp så det var bara att fetglömma. Så himla trist för jag hade laddat för att göra ett sådant där gig utöver det vanliga som kräver lite mer men ger massor av energi när man lyckas sätta.

Men inget ont utan något gott! Erbjudandena inför i vår ramlar in och får mig att känna mig som en väldigt lyckligt lottad människa.

Firar och framtidsdrömmer i feberfrossan med en chokladkula per uppdrag jag avser att tacka ja till – tre i dagsläget. Ett av dem är förhandlat och klart sedan igår och de andra två väntas bli klara inom snar framtid. Håll tummarna! Då skall jag sluta vara så hemlig och berätta vad det är frågan om också.

Detta till trots – sitter du på något du tycker att jag skall göra vill jag fortfarande veta. Ring i så fall bums på 0707-363962. Kärlek! / Rebecka

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

