Nybörjartur

Idag provade jag tarot-kort för första gången. Min kompis som jag fikade med langade upp dem ur väskan och sa att jag skulle ställa en frågan. Frågade om 2013 och fick en vulkangudinna. I beskrivningen stod alla mina nyårslöften och förhoppningar uppradade – ett efter ett. Frågade sedan om kärleken 2013 och drog två kort. Fick soluppgångskortet och självaste kärlekskortet i kombination. Det är vad jag kallar nybörjartur!

2013 – Välkommen hit hörru!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

