Mina nya uppdrag!

Det professionella drömtillståndet fortsätter med nya drömuppdraget som avlöser språkrörskapet för Grön Ungdom. Är väldigt tacksam till er som gett mig dessa möjligheter! Tack!

1) Konceptutvecklare för Ekskäret. 
Ekskäret är en mötesplats för reflektion i Stockholms skärgård och något av en paradisö för samhällsförbättrare. Kurserna jag själv fick förmånen att gå där senaste året har varit de bästa i mitt liv. Inför 2014 skall verksamheten expanderas rejält så att fler kan få möjligheten. Jag kommer jobba med alltifrån att utveckla verksamhetens koncept till att dra in helt rätt aktörer. Känns som en dröm och inte blir det sämre av att jag får jobba med bl.a. Harry McNeil!

http://www.ekskäret.se/

2) Inspiratör/föreläsare/workshopledare för Sveriges stora hållbarhetsturné.
Hållbarhetsturnén skall ge tusentals ungdomar i sex städer massor av inspiration och riktigt bra verktyg för att engagera sig för en hållbar utveckling. Massor av kompetenta och spännande aktörer och just nu är jag mäkta tacksam att få jobba med Magnus Åkerlind,Evangelina LindbergerMilad Mohammadi och Emanuel Franzén.

http://ungdomarab.se/hallbarhetsturnen-2013/

3) Skriva förord tillsammans med häftiga Alva Snis Sigtryggsson när en bok av en mycket speciell människa ges ut på svenska. Dessutom i samarbete med Louise Lindfors som jag alltid vill jobba med!

4) Frifräsa som grön föreläsare och debattör med roliga uppdrag på ingång… 

– Och hitta min nästa plats i Miljöpartiet.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Mina nya uppdrag!

  1. John Manoochehri skriver:

    Right on. You’re the future. Your energy will keep the lights on and houses warm and nature safe for generations to come. Keep it moving. Congrats.

Kommentera

