Hej alla fina! Följ mig på instagram istället tills jag börjar blogga igen!

Hej alla fina! Livet efter språkrörskapet rullar på med en massa härliga, spännande och utmanande upplevelser. Det är många stunder jag tänker att ”det här skulle jag vilja blogga om” men det är så mycket nytt att komma in i att jag ändå inte vill prioritera bloggandet just nu. Däremot är jag helt hooked på Instagram så om du vill följa mig kan du göra det där så länge. @rebeckacarlsson heter jag där också. Kärlek! / Rebecka

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

